Педагогам Всесвітній день поширення інформації про аутизм Діти із сенсорними порушеннями: як розуміти та допомагати Допомога дітям із сенсорними порушеннями Всесвітній день поширення інформації про аутизм Підтримка дітей з особливими освітніми потребами Набута інвалідність дитини Я говорю барвами Міжнародний день людей з обмеженими можливостям Ресурсна кімната Психологічна травма: основні відомості та першочергові кроки Серія інформаційних матеріалів “Психологічна турбота Світлани Ройз” Без бар’єрів Нововведення в організації інклюзивного навчання Безбар’єрність та побудова інклюзивного суспільства для дітей Організація навчання осіб з ООП Діти з ООП, які проживають у сільській місцевості та навчаються у з’єднаному класі (класі-комплекті) можуть отримувати корекційно-розвиткові заняття і працювати з асистентом Інклюзивне навчання в школі Алгоритм вступу до інклюзивного класу чи групи Яку документацію потрібно для роботи асистента вчителя Піраміда навчання (розвитку ЦНС) Корекція порушень постави Батькам про сенсорну інтеграцію Адаптивний карантин з 24 лютого Мовленнєвий (фонематичний) слух Робота в онлайн-форматі До дня Святого Миколая, Міністерство освіти і науки України презентує Систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів (АС «ІРЦ») Дитячі маніпуляції Механізм подовження тривалості навчання дітей з особливими освітніми потребами Адаптація дитини до садочку Поради для директорів “Як відкрити інклюзивний клас у школі?” Відновлення роботи ІРЦ з 1 червня Он-лайн навчання Проведення комплексної оцінки розвитку дитини після припинення карантину Карантин продовжили до 22 травня Ігри з гудзиками Карантин продовжено до 11 травня Розвиваємо дрібну моторику у дітей: чому це важливо? Де можуть навчатися діти з особливими освітніми потребами? Оголошення! Продовження карантину Оголошення! Дистанційна робота Оголошення! Карантин Оголошення! Що таке ІРЦ?