Новини Всесвітній день поширення інформації про аутизм 02.04.2025 / батькам, новини, педагогам Діти із сенсорними порушеннями: як розуміти та допомагати 20.02.2025 / батькам, логопед, новини, педагогам Допомога дітям із сенсорними порушеннями 15.01.2025 / батькам, логопед, новини, педагогам Всесвітній день поширення інформації про аутизм 02.04.2023 / батькам, новини, педагогам Підтримка дітей з особливими освітніми потребами 27.01.2023 / батькам, новини, педагогам Набута інвалідність дитини 16.12.2022 / батькам, новини, педагогам Я говорю барвами 12.12.2022 / батькам, новини, педагогам Міжнародний день людей з обмеженими можливостям 03.12.2022 / батькам, новини, педагогам Практичні підходи у роботі з дітьми РАС 21.10.2022 / батькам, новини Ресурсна кімната 07.10.2022 / батькам, новини, педагогам Спеціальні засоби корекції 03.10.2022 / батькам, новини Спільні дії 08.06.2022 / новини Дитячий день 01.06.2022 / батькам, новини Психологічна травма: основні відомості та першочергові кроки 09.05.2022 / батькам, новини, педагогам Опитувальник для батьків дітей з ООП 19.04.2022 / батькам, новини Всесвітній День обізнаності про аутизм 01.04.2022 / новини “Сонячні діти” 21.03.2022 / новини Інструкція для батьків 18.03.2022 / батькам, новини Серія інформаційних матеріалів “Психологічна турбота Світлани Ройз” 09.03.2022 / батькам, новини, педагогам Без бар’єрів 15.02.2022 / батькам, новини, педагогам Нововведення в організації інклюзивного навчання 31.01.2022 / батькам, новини, педагогам Тренінги для директорів і фахівців інклюзивно-ресурсних центрів 29.12.2021 / новини Безбар’єрність та побудова інклюзивного суспільства для дітей 09.12.2021 / батькам, новини, педагогам Організація навчання осіб з ООП 31.08.2021 / новини, педагогам Діти з ООП, які проживають у сільській місцевості та навчаються у з’єднаному класі (класі-комплекті) можуть отримувати корекційно-розвиткові заняття і працювати з асистентом 12.07.2021 / новини, педагогам Інклюзивне навчання в школі 11.05.2021 / батькам, новини, педагогам Алгоритм вступу до інклюзивного класу чи групи 26.04.2021 / батькам, новини, педагогам Яку документацію потрібно для роботи асистента вчителя 19.04.2021 / новини, педагогам Піраміда навчання (розвитку ЦНС) 16.03.2021 / батькам, дефектолог, новини, педагогам Корекція порушень постави 11.03.2021 / батькам, новини, педагогам, реабілітолог Ігри та вправи двома руками одночасно 09.03.2021 / батькам, дефектолог, новини Батькам про сенсорну інтеграцію 02.03.2021 / батькам, дефектолог, новини, педагогам Ідемо до логопеда, як підготувати дитину? 01.03.2021 / батькам, логопед, новини Адаптивний карантин з 24 лютого 23.02.2021 / батькам, новини, педагогам Розвиток відбувається з точки спокою 15.02.2021 / батькам, новини, психолог Мовленнєвий (фонематичний) слух 01.02.2021 / батькам, логопед, новини, педагогам Робота в онлайн-форматі 11.01.2021 / батькам, новини, педагогам До дня Святого Миколая, Міністерство освіти і науки України презентує Систему автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів (АС «ІРЦ») 19.12.2020 / батькам, новини, педагогам Дитячі маніпуляції 04.12.2020 / батькам, новини, педагогам, психолог 3 грудня – Міжнародний день людей з інвалідністю 03.12.2020 / новини Кінезіологічні вправи для дітей 12.11.2020 / батькам, дефектолог, новини Механізм подовження тривалості навчання дітей з особливими освітніми потребами 09.11.2020 / батькам, новини, педагогам Адаптація дитини до садочку 06.11.2020 / батькам, новини, педагогам, психолог Плоскостопість 23.10.2020 / батькам, новини, реабілітолог Коли діти починають розмовляти? 09.10.2020 / батькам, логопед, новини Поради для директорів “Як відкрити інклюзивний клас у школі?” 14.07.2020 / новини, педагогам Покрокова інструкція “Як розпочати навчання дитини в інклюзивному класі або групі?” 09.07.2020 / новини Оголошення! 17.06.2020 / новини Відновлення роботи ІРЦ з 1 червня 01.06.2020 / батькам, новини, педагогам Міжнародний день захисту дітей 01.06.2020 / новини