Вартість бухгалтерських послуг в Києві

Нижче наведена вартість послуг на 01.04.2019 року. Перелік послуг та встановлені ціни не є остаточними. Остаточна вартість обслуговування узгоджується індивідуально.

Назва послуги Опис Ціна
Відображення бухгалтерської операції в робочій базі Замовника одна бухгалтерська операція - це один документ; приклади бухгалтерської операції: рахунок-фактура, акт надання послуг, прибуткова накладна, видаткова накладна, платіжне доручення, платіжний ордер на РКО банку, податкова накладна, калькуляція, нарахування зп, списання запасів и пр. (при цьому для прибуткових та видаткових накладных первинний документ – це документ, в якому міститься до 10 позицій номенклатури; кожні наступні 10 позицій сплачуються як ще один документ) 50,00
Формування платіжних доручень в системі "Клієнт-банк" формування платіжних доручень на оплату рахунків контрагентам Замовника, формування платіжних доручень на оплату податків, заявки на купівлю / продаж валюти, формування листів по валютним операціям 20,00
Формування відомості на виплату заробітної плати в системі "Клієнт-банк" при наявності зарплатного проекту 100,00
Сортування та систематизація документів Замовника без відображення бухгалтерської операції в робочій базі сортування документів за видами; перевірка форми та змісту; формування звіту про наявність помилок та зауважень; формування реєстрів 20,00
Реєстрація податкової накладної / розрахунків коригування реєстрація податкової накладної / розрахунків коригування в ЕРПН з урахуванням граничних строків 20,00
Формування комплекту документів на розблокування податкової накладної / розрахунків коригування консолідація документів для подання на розблокування та відправка до ДФС (підготування супровідних листів оплачується окремо) 500,00
Оформлення та обробка авансових звітів обробка документів отриманих від підзвітної особи про витрачання грошей, виданих їй для виконання певного службового доручення 100,00
Формування та подача звітності при наявності ліцензії для подання звітів звіти до Державної фіскальної служби, Держстату, ФССУ та інші 500,00
Підготовка документів для отримання ключів електронного цифрового підпису (ЕЦП) формування повного комплекту документів згідно переліку компанії, яка надає послуги отримання ЕЦП 500,00
Підписання договору з Державною фіскальною службою (електронна форма) для подачі звітів в електронному вигляді платник повинен відправити Заяву про приєднання до договору про визнання електронних документів 100,00
Підписання договору с Державною службою статистики (електронна форма) для подачі звітів в електронному вигляді платник повинен відправити Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису 100,00
Підписання договору с Фондом соціального страхування (паперова форма) для подачі звітів в електронному вигляді платник повинен підписати Договір 100,00
Ведення книги обліку доходів та витрат ведуть підприємці третьої групи єдиного податку, що є платниками ПДВ, підприємці на загальній системі оподаткування та фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність 200,00
Ведення книги обліку доходів ведуть платники єдиного податку першої та другої груп, а також підприємці третьої групи єдиного податку без сплати ПДВ 200,00
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається до територіальних органів Державної фіскальної служби до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором 200,00
Нарахування заробітної плати (1 співробітник) розрахунок всіх сум нарахувань та обов’язкових утримань, пов’язаних з виплатою зарплати співробітникам 200,00
Табель обліку робочого часу потрібен для обліку використання робочого часу працівників, а також для контролю над дотриманням установленого режиму роботи, розрахунків із працівниками по заробітній платі та отримання інформації про відпрацьований час 100,00
Купівля та оформлення книги обліку трудових книжок 200,00
Внесення запису до трудової книжки співробітника внесення запису про прийом/звільнення/переведення до трудової книжки співробітника за поточний період 50,00
Надання довідки співробітникам Замовника оформлення довідок за місцем вимоги за вказаною формою 100,00
Формування особової справи співробітника (1 співробітник) формування сукупності документів, що містять відомості про працівника, його ділові та особистісні якості, біографічні дані згідно вимог чинного законодавства 200,00
Розробка посадової інструкції організаційно-правовий документ, в якому визначено основні завдання, обов’язки, права і відповідальність працівника при виконанні роботи на певній посаді (за відповідною професією) 200,00
Підготовка договору цивільно-правового характеру на одного працівника регламентується не трудовим законодавством, а виключно цивільним, тобто дві рівноправних сторони домовляються 500,00
Підготовка розрахунку при звільненні співробітника документ, що надається при звільненні працівника, для інформування про нараховані йому суми для виплати 100,00
Підготовка наказів підготовка наказів основної діяльності та кадрових наказів 100,00
Ведення реєстрів наказів облік та присвоєння номерів адміністративним та кадровим наказам, виданих Замовником 100,00
Підготовка наказу про облікову політику на підприємстві документ, який містить сукупність принципів, методів і процедур, які підприємство використовує для складання та подання фінзвітності 1000,00
Ведення реєстрів вхідної кореспонденції реєстрація документів, що надійшли на адресу підприємства 500,00
Ведення реєстрів вихідної кореспонденції реєстрація та присвоєння номерів документам, що відправляються на адресу контрагентів Замовника 500,00
Поштово-секретарське обслуговування прийом звичайної та рекомендованої кореспонденції, що надійшла на адресу Замовника; відправка документів Замовника поштою; оформлення переадресацій, поштова скринька та ін. (вартість послуг оператора поштового зв'язку або кур'єрської компанії сплачуються окремо) 500,00
Підготовка інших документів господарської діяльності інформаційні листи, доручення в довільній формі, акти приймання-передачі, акти фіксації господарських операцій; підготовка розшифровок до обов'язкових форм звітності та додаткових форм звітності, що виходять за рамки обов'язкової бухгалтерської звітності; підготовка листів та запитів по держорганів та контрагентів Замовника; оформлення Замовнику спеціальних документів і файлів, необхідних для участі в конкурсах і тендерах, в арбітражних процесах і т.д. 500,00
Отримання довідки про відсутність заборгованості Замовника з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів 500,00
Підготовка документів стороннім організаціям будь-який документ, для відображення бухгалтерської операції для підприємств, які не підписали договір на обслуговування 100,00
Надання шаблонів документів квитанція про оплату, рахунок, акт, видаткова накладна та ін. 50,00
Розрахунок суми податків (позапланове, за запитом Замовника) надання інформації про суму податків, які необхідно заплатити в бюджет за запитом клієнта (не включаються повідомлення про обов'язкову сплату податків згідно вимог чинного законодавства) 100,00
Повідомлення про строки уплати податків надання інформації про строки уплати податків для підприємств, які не підписали договір на обслуговування 100,00
Надання реквізитів для сплати податків надання реквізитів для уплати податків для підприємств, які не підписали договір на обслуговування 100,00
Консультаційна підтримка надається підприємствам, які підписали договір на обслуговування (тривалість до 10 хвилин) безкоштовно
Усна консультація по бухгалтерському та податковому обліку надається підприємствам, які підписали договір на обслуговування (тривалість до 30 хвилин) 200,00
Письмова консультація по бухгалтерському та податковому обліку в рамках заздалегідь письмово наданих питань 500,00
Залучення спеціаліста Виконавця на час проведення планової або позапланової перевірок Замовника контролюючими органами 500,00

Скільки коштують послуги бухгалтера

Дистанційна форма обслуговування бізнесу стає все більш популярною в силу ряду причин, головна з яких — прийнятні ціни на бухгалтерські послуги, економія на обладнанні робочого місця. Професіонали агентства «Інклюзив» почнуть ведення бухобліку з нуля, проведуть відновлення загублених або пошкоджених документів, виправлять всі помилки після детального аудиту.

З вашою компанією буде працювати персональний фахівець, який допоможе штатному працівнику або візьме весь бухоблік у власні руки. Розрахунок вартості на бухгалтерське обслуговування, ціни і інші нюанси залежать від ряду факторів, наприклад, від документообігу.

Незалежно від сфери діяльності і системи оподаткування Інклюзив гарантує індивідуальний підхід, гнучкі розцінки і якісні бухгалтерські послуги (Київ), вартість яких цілком прийнятна як для фізичних, так і для юридичних осіб.

Особливості співпраці для юридичних осіб

Вартість бухгалтерського обслуговування (супроводження) розраховується індивідуально, з урахуванням потреб кожного клієнта. Детальний перелік послуг і вартість вказана у таблиці і є актуальною. Ми завжди йдемо на зустріч замовнику і враховуємо його можливості. Якщо знадобиться багато бухгалтерських операцій на постійній основі, наприклад, коли на підприємстві великий штат співробітників, ми зможемо домовитися про індивідуальну вигідну вартість. При необхідності наш фахівець швидко підготує додаткові документи для імпорту / експорту послуг, товарів, валютних операцій та багато іншого.

Пропозиції для фізичних осіб

Незалежно від того, чи є підприємець платником ПДВ чи ні, чи має він найманих працівників, вартість ведення бухгалтерського обліку нашими фахівцями доступна широкому колу клієнтів. Рішення звернутися до нас дозволить уникнути серйозних матеріальних втрат та адміністративної відповідальності. Дізнатися більше про наші розцінки можна у ході першої (безкоштовної) консультації.

Ми маємо величезний досвід роботи з різними сферами бізнесу. Співпрацюємо з підприємствами у сфері послуг, магазинами (в тому числі інтернет-магазинами), є надійним партнером для виробників різної продукції, компаній оптової та роздрібної торгівлі.

За що Ви платите

На підставі укладеного із Замовником договору, закріплений за Вами фахівець якісно виконує всю необхідну роботу, яка може бути разовою або постійною. Відслідковуються і враховуються всі зміни податкового і бухгалтерського законодавства. Ми забезпечимо безперебійну роботу Вашого бізнесу тим, що правильно:

  • організуємо податковий і бухгалтерський облік;
  • автоматизуємо бухоблік;
  • опрацюємо первинні документи;
  • розрахуємо заробітну плату працівникам;
  • розрахуємо податки і проконтролюємо їх сплату;
  • виконаємо всю роботу з обліку кадрів (картки обліку, накази, трудові книжки та інше);
  • підготуємо підприємство до податкових перевірок.

Як бачите, аутсорсинг бухгалтерії займається тими ж обов’язками, що і штатні співробітники, але ціна нашої роботи нижче, ніж утримання цілого відділу. У компанії працюють досвідчені (стаж від 10 років) універсальні фахівці, які приведуть Вашу бухгалтерію у повний порядок. Подивіться наш прайс лист і заповніть анкету для безкоштовної консультації.

Є питання? / Отримати прорахунок послуг безкоштовно Заповніть анкету